mfrlogoMeer Bewegen = Minder stress en Meer energie
De letterlijke vertaling van Movement in Mind is 'Beweging in Gedachten'. En dat is op verschillende manieren uit te leggen. Beweging van je lichaam om gezond te blijven. Maar ook de beweging om te werken aan een gezonde geest. We weten dat (hard)lopen kan helpen om je hoofd even leeg te maken. Ook weten we dat Mindfulness stress reduceert, je helpt om beter te concentreren en je kunt ook beter slapen. 

Zet jezelf in ook beweging voor meer ontspanning, minder stress en meer energie!

Helaas zorgt deze periode met Corona voor meer onrust en stress in ons leven. Juist daarom is het goed om naar buiten te gaan. Movement in Mind gebruikt in al haar activiteiten de combinatie van mindfulness, ademhalingstechnieken en hardlopen. Deze combinatie maakt je lichaam sterk en soepel en je leert de grenzen herkennen die je lichaam aangeeft. Je lichaam wordt daardoor minder gevoelig voor blessures. Daarnaast zul je beter gaan slapen en zul je je beter kunnen concentreren.

Mindful Run®

Waar Mindfulness op neerkomt is ‘aanwezig zijn’. Niet bezig zijn met de zorgen van morgen, maar genieten van het 'nu'. Mindfullness in combinatie met hardlopen gaat erom dat je geestelijk verbonden bent met je beweging en je niet laat afleiden. Die afleiding heeft veel oorzaken: andere mensen, geluiden, technologie (de cijfertjes van je sporthorloge). Maar het kan ook uit een andere hoek komen, vanuit gedachten die je zelf voortbrengt: Hoe snel moet ik gaan? Hoe ver moet ik lopen? Waarom doe ik dit? 

Tijdens de cursus leer je beter te luisteren naar je lichaam. We werken samen aan het bewust worden van wat er met je lichaam gebeurt als je anders gaat ademhalen of anders op je voeten neerkomt bij het hardlopen.

 

Wat kan Mindful Bewegen voor jou betekenen:

  • Je lichaam wordt sterk en soepel en daardoor minder gevoelig voor blessures;
  • Je wordt rustiger in je hoofd en het geeft je een voldaan gevoel;
  • Op een waardige, milde en open manier geef je aandacht aan dat wat er nu is;
  • Door goed naar je lichaam te luisteren kom je dichter bij je gevoel;
  • Minder stress, meer energie, meer ontspanning. Deze manier van sporten is zeer effectief bij burn-out klachten;
  • Balans, zowel in je persoonlijke als professionele leven.
  • Door het groepsverband en de gesprekken die we met elkaar hebben leer je van elkaars ervaringen.

Neem rustig eens contact met mij op voor een gratis kennismakingsgesprek.

 


 (c) 2021 - Movement in Mind | Coach Praktijk Roosendaal | Stress, Burn-out, Overspannen 

Geen vraag is gek..

Neem contact met mij op..

Movement in Mind...

“Volg je HART want dat klopt....”

– Anoniem

Coach Praktijk Roosendaal:  Stress, Burn-out, Overspannen 

Contactgegevens

Movement in Mind
Dubbelberg 94, 4708DK Roosendaal
06-55300242
info@movementinmind.nl
KVK 80956173
NL45 KNAB 0602 6527 23

Onze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op al onze diensten en aanbiedingen.

 (c) 2021 - Movement in Mind | Coach Praktijk Roosendaal | Stress, Burn-out, Overspannen